הגעתם לאתר החדש של נינג'ה צ'מפיון - עדיין בהרצה


















חשוב לציין שהמתקנים שלנו, כל המתקנים, עומדים בתקנים החמירים ביותר והם בטוחים ונוחים לשימוש. אחרי אלפי מתקנים שמכרנו, אפשר להגיד שילדים (בעיקר מגיל 4, לפעמים לפני) – משתמשים בהם ונהנים בבטיחות מלאה.
יצרנו בכל זאת, חבילת ספוגים (ספוג מצופה בבד שמשונית – תפור עם סקוץ') שאנחנו שמים על הברזלים הנמוכים יותר (תראו בתמונות) ובעצם זה מוסיף שכבת הגנה שמונעת קבלת מכה אקראית או במידה וילד נתקע בצינור – זה לא מורגש. חשוב לציין שמומלץ להוסיף רשת צל במידה ולוקחים ספוגים על מנת שישמרו לטווח ארוך יותר.
שאלה מעולה – בגדול לרוב המתקנים – אבל בעיקר:
לטורנדו והוריקן – החבילה מתאימה ביותר.
לצונאמי/מודל X – אפשר בהחלט גם בשבילם לקחת ספוגים.
לכל מתקן הקונפיגורציה מעט שונה אבל הרעיון שיש ספוגים בחלק מהברזלים התומכים (לא בכולם).


